2024-04-05

Nieuwe Menicon Bloom campagne

Na de fantastische campagne vorig jaar met Benji en Alice in de hoofdrol, hebben we nu hele mooie opgefriste promotiematerialen om Menicon Bloom wederom de aandacht te geven die het verdient. Deze keer stelen Imaad en Jesse de show en worden ze omringt door allemaal nieuwe illustraties die de materialen het unieke Menicon Bloom gevoel geven.

Aanmelden voor de campagne

Online campagne

Onderdeel van deze promotie is een online advertentiecampagne. We werken samen met Embrosa om u al het werk uit handen te nemen voor de online campagne. 

U kunt eenvoudig meedoen met deze campagne, er start een ronde op 10 juni en op 1 juli. De looptijd van de campagne is 5 weken. In die weken wordt er namens uw winkel geadverteerd op Facebook en Instagram. 

We starten met een algemene boodschap om meer aandacht te vestigen op bijziendheid en Menicon Bloom. Daarna benaderen we geïnteresseerden nogmaals en geven we aan dat ze het Menicon Bloom Vakantie Doeboek in de winkel kunnen ophalen. 

Het doel van de online campagne is potentiële nieuwe klanten bereiken. Ook met gepersonaliseerde communicatie via DM en advertorial kunt u deze doelgroep bereiken en aandacht vestigen op uw rol als specialist op het gebied van myopie controle.

Winkelmaterialen

Uiteraard hebben we weer hele mooie materialen beschikbaar voor in de winkel. Denk aan rolbanners, stoepbordposters, spiegelstickers en give-aways. 

Het Grote Vakantie Doeboek

Daarnaast hebben we deze campagne dus iets heel leuks om weg te geven aan kinderen die Menicon Bloom dragen of aan potentiële nieuwe dragers. Het Grote Menicon Bloom Vakantie Doeboek! Een boek vol puzzels, spelletjes, kleurplaten en raadsels. Ideaal om myopie controle mee te promoten richting de zomervakantie.

Hoe doet u mee?

Laat via onderstaande link weten dat u mee wil doen met de campagne. Uw accountmanager neemt dan contact op om de details af te stemmen.  

Aanmelden voor de campagne

 

Terug naar het overzicht