
Nieuwe contactlenzen campagne: Vergeet de wereld niet te knipogen!
In de drukte van het dagelijkse leven verliezen we ons snel in de routine en kijken we recht vooruit. Af en toe even knipogen is belangrijk - niet zomaar een knipoog, maar een speelse naar de wereld zelf. Het is alsof je zegt: “Ik zie je, en ik waardeer de prachtige chaos die je bent.”
Met deze unieke knipoogcampagne streven we ernaar de aandacht te vestigen op contactlenzen. De wereld is prachtig, maar soms nemen we niet altijd de tijd om deze volledig te bewonderen. Met deze campagne hopen we iedereen te inspireren om de wereld in al zijn scherpte te ervaren, en dat natuurlijk met behulp van contactlenzen.
We hebben verschillende marketingmaterialen voor je ontwikkeld. Een mix van on- en offline werkt namelijk altijd goed. Op onze website vind je:
- Stoepbordposters
- Direct mails
- Advertenties
- Social media afbeeldingen
Daarnaast heb je ook de optie om te kiezen voor een promotie met Olympisch kampioen Harrie Lavreysen! In de aanloop naar de Olympische Spelen kan hij extra aandacht genereren voor je winkel.
Daarnaast heb je de mogelijkheid om te kiezen welk product je in de schijnwerpers wilt zetten met een direct mail. De mogelijkheden die we hebben uitgewerkt zijn:
- Nachtlenzen
- Miru 1day Flat Pack
- Indivisual
- Algemeen contactlenzen
Wil je deze campagne graag op een meer persoonlijke manier aanpakken Neem dan contact op met je Menicon Accountmanager.
Dus terwijl je geniet van scherp zicht door onze contactlenzen, vergeet niet de wereld dan af en toe te knipogen ;)